Lovisa i Seoul

Bästa medicinen

Allmänt Permalink3
 
 
 
 
Efter att ha spenderat gårdagen på en enorm spaanläggning med kallbastu, varmbastu, saltbastu, torrbastu, ångbastu och alla jäkla bastusorter man kan tänka sig, har jag lyckats dra på mig en smula feber och en värkande hals. Jag var dock inte den enda, det känns som att alla är sjuka här. För att hela oss lite gick vi till ett nyöppnat kattcafé som ligger bara fem minuter bort (!) för att dricka lite te. Nästan alla var kattungar och jag fick gosa med en liten snutt som bara var fyra veckor gammal. Åh. Känner mig genast lite friskare.
 
 
#1 - - Kes:

Alltså ska vi inte starta en sån här business i stockholm när du kommer hem? Låter ju så mysigt!! :D

#2 - - Pappa:

Vilken medicin! Är katterna på caféet hela sina liv?

#3 - - Vompanternby :

Åh vad underbart! Kattkafe! Kanske inte så roligt för katterna dock...

Till top